Wednesday, April 18, 2012

Tunggu dan lihat

entry yg langsung tak berkaitan dgn pregnancy:

semalam laki aku tanya "camne abg nk masuk blog2 awak?"

owh, rupanya aku lupa nk bgtau dia yg aku kan dah privatekan blog2 yg lain, kecuali yg ini sbb aku dah malas.  sebab tu aku dalam perkiraan utk privatekan blog ini jugak.

penat otak weh.

so aku simply cakap "sy dah privatekan. malas nk pk. mcm sy ni syaitan hati hitam plak"

laki aku panang muke aku dan terus diam. tak tanya langsung.

ok. silap2 kat entry ni plak aku kene bambu.

kita tunggu dan lihat.

kalau masih kena, kita private kan saja.

semak otak pun tak guna.

owh lupa nk ckap: pasni aku comment kat kowang pakai open id saje. tp kalo kowang tak opt utk open id, aku jadik silent reader je ye. hehe

6 comments:

  1. hi dear...nice to meet u here...wah dh masuk 3rd trimester ye? hope everything goes well...keep in touch with me always ya...follow me back..peaceeeeee

    ReplyDelete
  2. ros: insyallah, masih dalam perkiraan mahu private atau tidak.

    julia: hi back

    ReplyDelete
  3. mungkin gak dugaan utk ko yg nak beranak ni.
    byklah bersabar weh.

    ReplyDelete
  4. dear, how's ur pregnancy coming along? x lama dah tu.. still proceed with dr marsita? apapun i wish all the best to u ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi dina, sorry for the late reply, yes, i proceed ngn dr marsita.

      she's great btw.

      hehe

      Delete