Friday, June 8, 2012

Gambar

waktu beritau pasal kelahiran baby di facebook, ada yang tanya, eh, dah bersalin, gambar pregnant pun tak pernah tgk. mana gambar pregnant?

ok, seriously, aku takde gamba pregnant.
mmg takda.

errr.. kecuali gambar ofis, sbb dipaksa tangkap gamba. dan ade la 2-3keping yg abg curik2 tangkap tanpa kerelaan aku.

kenapa takde?

reasons mudah.

1. aku comot time pregnant.
2. aku rasa aku berlemuih.
3. aku tanak nnti bile dah tangkap gambar, aku upload dekat fb. (setan byk akan hasut). dan aku tamao pregnancy kami dihebahkan di fb. betul.
4. aku comot time pregnant.
5. aku rasa aku berlemuih.


abg mmg ada tanya, dia siap nk pegi photoshoot utk pregnancy lagik. dgn selamba aku kata, buat apa? membazir je. tanak!

pelik kan aku?

tah. pelik ke?

abg pernah kata, takkan tanak langsung tangkap gambar perut?

dan aku mcm... errrr.. perut penuh stretch marks?

sekarang, ada rasa menyesal tak tangkap gamba perut?

erm, honestly, takde (ok tipu. sikit la. 10% kot.) tp takde la menyesal gila2. sbb bagi aku, kenangan pregnant walaupun tak diabadikan dalam gambar, ingatan itu yg penting.

kan?

ah, sedapkan hati sendrik.

1 comment:

  1. a'ah mcm ros pregnt dulu, xder gmbr sgt.. pastu mula la rindu saat tu :P kihkih

    ReplyDelete