Tuesday, June 5, 2012

Siang dan Malam #3

sbb takut baby mengaruk lagik, semalam aku tukar lagik masa susu dia. kali ni, 2oz setiap 2jam. gile penat kot. tp berbaloi.

malam tadik dia sgt baik.

owh jatuh chenta!

tp, konfrontasi siang dan malam, tak berlaku, sbb tidur kat ruang tamu pasang satu lampu (tho anak aku tido sepanjang malam). sampai kul 3.30am, aku tak larat dah, masuk bilik dan perasan dia sedang dalam proses jaga. tp biarkan la. takpe.

mak kata, dari kul 5pagi baby dah jaga tp main sndrik.

baik anak mummy.

alhamdulillah.

tp aku tau, bukan kul5 die bangun. maybe kul 4 kot. sbb aku terbangun kul 4.30am tgk mata dia dah terbuka sket, tp sbb mommy pemalas, (ye la masa susu dia kul 5.30am, takkan nk wat 4.30 plak kan? aku tido tak heran.)

alhamdulillah, malam tadik mummy rasa mudah sgt. cuma seksa sket la, setiap 2jam bagi susu. sekali isap, br 1oz, meaning kene 2x isap.

takpe, asalkan baby tak mengaruk lagik.

2 comments:

  1. hehee.. takpe la mommy, sementara baby nak membesar kan. nanti moment2 camnilah mommy akan ingat bila anak2 dah besar ;)

    ReplyDelete
  2. A ah btol kata yana tu. Njoy ur moments breastfeeding ur own baby. Hopefully i will get the chance to do the same too. InsyaAllah ;')

    ReplyDelete