Friday, August 3, 2012

Raya

ye raya.

lagik berapa hari je lagi. dan aku mmg tak suka hari raya. bukan semenjak aku ttc, tp semenjak aku lepasan sekolah lagik. er, jgn tanya kenapa. mmg aku tak suka. im weird that way.

bertambaj2 lagik sbb ttc. makin makin makin tak suka raya.

dan tak bermakna tahun ni aku ttibe akan suka. itu pelik.

hurmm.. ok, maybe they wont bombarded me with those stupid questions, but still aku masih curiga dan was2 utk menghadapi raya disana tahun ini.

tho on the other hand, aku sgt2 bersyukur dgn kehadiran hamza. alhamdulillah.

still... owh raya

2 comments:

  1. same here.. disebabkan tahun ini raya 'disana', bertambah2 la tak suka nak raya. :(
    I'm afraid orang suruh suap anak makan nasik impit bagai.. pernah dah kena even my baby baru 4mo. Raya nak menjerit.. Huargggggghhhhhhh... -_-"

    ReplyDelete