Tuesday, September 18, 2012

Telur

ah blog ni makin lama makin sunyi.

takde, bukan ape, aku malas nk tulis. ah kuat tul penyakit malas aku. dan sbaner, walaupun excited mana pun aku pasal anak, aku rasa sometimes tak sume mende kene tulis kot. larat hari2 ko nk update pasal anak ko? anak berak, ganti pampers, mandi, main, susu, muntah etc? pos gamba anak ari2 kat blog. ok aku akui, kaf fb aku, mmg byk gambar hamza. hurmmm, kene muhasabah diri balik ni.

bukan ape, kalo ko penah ttc, ko akan paham apa maksud aku. 

ok, meh cite pasal aku meh. 

pasal entry kat bawah tu, ok, sbaner mmg sebab ovulation tu sbb aku sakit. dan kenapa makin sakit plak tu, adalah sebab kali ni ovulate dekat ovari sebelah kiri, yg penah operate aritu. sbb tu aku terasa sgt2 bile bertelur. aku mmg perasan, 2bulan sekali akan rasa sakit tu, rupenye sbb kalo bertelur belah kiri, mmg akan sakit sbb penah ada scar kan. owhhhh. pulak tu time scan aritu, doc kate telur ada 2. tu yg makin sakit. makes sense kan?

pastu, tahukah anda, condom jika dipakai tidak sempurna hanya 40% dapat menghalang kehamilan? 

dan tahukah anda sperm mampu hidup up to 72hours dlm vagina?


baby dust to all TTC friends.

dan kepada pasangan kekasih, jgn pandang enteng pasal condom! 


imagine if there are two hamzas. wahhhh!

ps: suara aku seksi sgt sekarang, serak2 basah. sesapa nk panggil wat show, sile lah




3 comments:

  1. pasal Fb penuh gambar anak, konfirm2 lah kan.. Semua orang wat camtu. Siapa yg faham tu, fahamla.. yg tak faham, biarkan.
    Hanya orang yg melalui nya tahu apa rasa sebenar.

    ReplyDelete
  2. hehe. betul tu. sbb tu kita kena selalu muhasabah diri kan.

    ReplyDelete