Wednesday, May 22, 2013

Genie Bra Honest Review

it works, like a charm.

and im falling head over heals for this bra!

no more 'ah sakit ah besi ni' or 'buang besi sbb tak suka'.

aku suka!

dan tanpa ragu aku place order lagik arini. hahahahahha.

highly recommended!

ok meh kasik review ye.

1. COMFORT? sekalik pandang mmg sebijik macam sports bra. well, same kot. dan ia sgt menepati tag line nya iaitu, so comfortable that u could sleep on it. sungguh. err, pakai seluar pastu pakai genie pun dah ok ape. dah kate kat umah ade husband je la kan. ok, sesape anak dah besar, sila pakai baju diluar. (err, ttibe aku rasa entry ni dah macam 18sx).
comfort: 5/5

2. SEXY? errr, aku tak amik yg kaler dull. aku amik yg color cam kat bawah ni. aha, colorful kan. tp yg br placed order pagi tadik yg kaler dull tu. sbbnye, takkan la pakai baju putih pakai kaler2 plak kan. ewww, tak kuasa mak nyah! ok, berbalik kepada isu seksi. erm, depends. aku adalah org yg tak suka lacey bra dan jugak aku rasa less is sexy. hence ok je bagi aku. sexy ape kalo ko pakai pants ngn bra ni je? heheheh. ok lupe nk highlight, if u prefer to show your cleavage, this is obviously not the right bra for you.
sexy: 3/5


3. PRICE? well, aku rasa price is quite cheap. u see, rm50 for 3 bras including delivery. so jatuhnya satu dalam rm16.666. weh, bra avon pun tak dapat camni kot! though aku mmg suka bra avon, aku tak berkenan dgn lacey2 tu. again, about the lacey. and obviously, genie menang sbb mmg comfortable weh! owh, jgn la beli kat smart shop. tu mahal kot. satu dalam rm90. nk mampus? beli je kat online bersepah. aku beli kat die ni JJ Corner Shop. again, highly recommended. aku place order petang isnin, rabu tgh ari dah sampai. wohooo! (ini iklan tidak berbayar ye!)
price: 5/5

ok, sbb sgt comfortable, sehingga mampu memujuk aku untuk menulis kat blog yg semakin sepi ini. aku akan berusaha utk pegi carik kat mana ada jual borong, utk beli borong banyak2. dan kalo dapat cheap price, aku akan share ngn org lain. well, mende baik, watpe simpan makan sensowang kan.

chiow!

1 comment:

  1. assalamualaikum..

    kak nak tanya la klu utk org breast L or XL size genie bra ni ok ke. klu omputeh dlm pic tu mmg la. dia comey jer.. nak gak try tp takut bra ni just comfortable for the petit2 only..

    ReplyDelete