Friday, November 19, 2010

MOVIE REVIEW: 2 Alam dan Harry Potter



seriusly, kalau kau, ko tgk mana? 2 Alam atau Harry Porter? seikhlas hati aku akan kata, aku nk tgk Harry Porter. Kau?

tp ni tak bermakna aku tamo tgk 2 Alam. aku bukan typical malays yg mengutuk bangsa dan filem sendrik. though aku tak tgk la cite2 melayu rempit, racing2 dan razak moheiden di pawagam. sbb aku rasa lebey berbaloi2 aku tunggu cetak rompak keluar dan beli ngn RM5. aku sokong ape, aku ttp tgk cite melayu, tp mungkin cara aku salah, dgn tgk cetak rompak. ok la tu, drp korang yg cume mengutuk cite2 bangsa sendrik dgn statement, "sorry, i tak tgk cite melayu ok" pdhal balik umah makan nasi berulam budu gak. cehh

ok, berbalik kepada tajuk utama, 2 alam dan harry porter. dalam keadaan tgh bulan sedang melanda dan terfikir plak next gaji adalah pada 20 dec, diulang ye, DECEMBER. aku rela nk perabiskan RM26 (2x RM13. biasala tgk movie mesti ngn en suami. dan kat wangsa walk mall, mmg RM13) menonton harry porter drp 2 alam. serius!

walaupun aku bukan kipas susah mati harry porter (though aku mengaku aku ade collection buku2 die) aku takde la excited sgt yg sampai,
tak sabarnye nk tgk harry porter nihhhh. book tiket book tiket tapi aaaah, tiket abes. sedeyyyy.

haahahha. ianya mungkin terjadi kalo ade kelebihan duit yg lebey. tp pada masa sekarang. nahhh... bek duk umah ajak en suami maen monopoly. hahahah.

owh, lupa aku nk tegaskan, sapa kata aku tak teringin nk tgk 2 alam? seriusly, dgn jujur aku kata, yes, aku teringin nk tgk. sbb bagi aku trailer die sgt menarik, synopsis yg menarik dan itu adalah kisah manusia zaman sekarang. *owh aku tau, dgn statement ini, sume akan label aku same bodoh cam dr Rozmey tu.* sila jangan. maksud aku di sini ialah, cerita susah mati, tanah tak terima. di akhir zaman macam ni, bende2 tu sume sering terjadi. aku takut mati. aku takut aku jadik macam tu. bak kata al-kuliyyah minggu lepas lepas, gerabak terakhir. kalo sekarang nek salah lrt ko boleh turun kat stesen depan, tp ni gerabak terakhir ke perhentian terakhir, takde gostan gostan lagik. dlm erti kata mudah, iktibar. amik iktibarr,.

dr rozmey. ok, he IS weird. agak terangkuh dgn statement 40 juta. gile beb? letak la 1 juta ke. rational gak. tp takpe, itu impian die. at least die ada impian. kau ada? huh

dan lantak la rambut ni nk cam abu bakar ellah, die rasa cantik. bini die rasa die hensem. yg kowang sakit hati ngn die nape? aiseh laaaa...

but on the second thoughts, aku rasa aku tunggu cetak rompak je la kuar. sbbnye byk sgt review buruk yg org da tgk buat. tak snggup aku nk habiskan duit aku RM26. bek aku tunggu 3bulan utk keluarkan RM5 je beli cetak rompak. hahahah

awe said: br tau mizz nina tu anak azman hashim.. huiyooo, kaya tu, untung ko nohh!

No comments:

Post a Comment