Sunday, December 16, 2012

Weird Things Mommies Do #01

jom bercerita pasal Weird Things that Mommies Do.

aku sbaner tak perasan mende ni sampaila adik (sekarang 16thn) tegur aku. 

time tu,  hamza cam meneran nk berak, merah2 muke die. aku duduk depan die dan kate
"meh mummy tolong meh, erghhhh! ergghhhh!"
lebey kurang camni la muke hamza teran berak. hahahahah
pastu adek kate,
" kenape eh, kalo anak nk berak, mak2 mesti kate meh mak tolong meh?"

dan aku mcm haaa?

adik sambung,
" takde la, adik igt lagik kecik2 dlu adik nk berak, mak mesti kate, nk berak eh? meh mak tolong meh, erghhhh! ergghhhh! tgk, kakak pun same"

dan aku tersedar, aah, setiap kali hamza nk berak sure aku ckp, meh mummy tolong meh, erghhh!!! sambil wat muke cam aku pun nkberak gak. hahahahah. mongok tak?

pastu aku realize lagik yg aku akan cakap
"hamza berak ye? takpe sayang, berak la puas2 mummy basuh punye. jgn risau. erghhhhh! erghhh (dengan muke2 cam aku tgh berak keras nih)"

sambil wat muke camni kekonon nk tolong hamza berak

hahahha. 

aku sowang je ke atau mommies out there ade gak yg perangai cam aku?

No comments:

Post a Comment