Thursday, March 28, 2013

Hamza is turning 1! #01

bulan 5 ni hamza genap setahun. setahun tu!

kalo dlu, aku pernah la terfikir, apesal la org dok sibuk2 nk celebrate birthday party anak ye-ye sgt tah. pastu mulut lancang ni pernah kate, takpe la nnti anak saya saya wat doa selamat je la. lancang kan mulut aku.

dan sekarang, hati seorang ibu meronta-ronta mintak utk buat jugak birthday party si kecik tu. owh! itula, mulut lain kali jgn lancang sgt!

jadi, pk punye pk, apa kata kalo aku satukan doa selamat dgn birthday party hamza? kite wat gak decoration mcm nk gile tu, tp before that, kite baca la doa selamat. lagik pun, tak pernah lagik wat doa selamat kat umah tu. (meaning, cancel la nk wat kat umah wan kat tg malim tu).

ok tak cenggitu?

ttibe excited!

jom jom kite wat goodies bebanyakk!



4 comments:

  1. dulu tak de anak lagi...hati tak meronta2 lagi nak wat..dah ade anak baru ade rasa nak buat kan.. hehe

    ReplyDelete
  2. yeyyyy nak pi birthday party buley hehhe :)

    ReplyDelete
  3. wahh abe hamza ni genap tua setahun dari anakku nanti insyallah hkehkehkeh....! same besday la diorg! :D

    ReplyDelete
  4. i pun pernah berkata kat kawan... apala korang ni.. sibuk nk buat tema birthday bagai. tuptup... i did the same.

    best buat party... need help do ask me ;)

    ReplyDelete