Friday, April 9, 2010

BOOK REVIEW: Rooftop Rants by Hlovate



Judul: Rooftop Rant
Penulis: Hlovate
Harga: RM21.00

Synopsis belakang buku:
Dengarkan HLOVATE berbicara:
tentang hikayat Rooftop Rant dari puncak Wisma Topaz ini... 
tentang Trisy dan Jade... tentang bukit yang sayup di depantentang angin yang membawa salam di belakangtentang lang sewah yang berlegar melayah di atastentang deretan kenderaan yang bersesak-sesak di bawah dan mereka terus bercerita...sesudah berani meruntuhkan tembok hati dan dinding rasa
mampukah dibeli tangga-tangga untuk mencapai cita-cita?
ini cerita sebuah bicarabicara bumbung namanya....

I kate:
3 words. 
I. LIKE. IT!
langsung berbeza dgn novel2 hlovate yang lain. 
dan kalo tanya aku, i'll say this is the best novel she has been written, so far.

olahan yang terkesan di hati aku. penceritaan yang menarik sampaikan aku baca dlm masa kurang lebih 2jam je. sampaikan tgk house pun aku baca jugak sbb nk tau gak ending die. bagi aku agak berbeza novel ni dr sebelumnya, early part, cuma typical of hlovate tat the people in her novel adalah graduan oversea. maybe sbb die sendri belajar luar negara. and di akhir2 ada terselit watak2 5t5b. remember jebat iskandar? dlm cite ni ade lekiu lokman. adeknya jebat. aku rasa memandangkan ini antara novel terbaru hlovate, hlovate semakin matang dlm pernceritaannya. dan cerita ini mmg selesa di jiwa aku..

sila la bace. sbb aku btui2 promote novel ini.

bintang: 4beb!

No comments:

Post a Comment